Ειδικοί κανόνες διεξαγωγής του 2ου διαγωνισμού πληροφορικής
τμημάτων πληροφορικής της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
Αρχικά
- Γενικά θα γίνει προσπάθεια οι ειδικοί κανόνες του
δεύτερου διαγωνισμού
προγραμματισμού για πανεπιστήμια να πλησιάζουν
περισσότερο τους κανόνες
του διεθνούς διαγωνισμού προγραμματισμού της ACM
- Θα γίνει προσπάθεια να χρησιμοποιηθεί ένα πλήρως
αυτοματοποιημένο πρόγραμμα διεξαγωγής του διαγωνισμού
για να υπάρχουν αξιόπιστα αποτελέσματα πολύ μικρό
χρόνο απόκρισης. Επίσης θα γίνει πιο εύκολη η διοργάνωση
του διαγωνισμού γενικά
- Η Ημερομηνία του
διαγωνισμού μεταφέρεται για το
Σάββατο 9 Μαΐου 1998
- Οι διαγωνιζόμενοι φοιτητές και οι υπεύθυνοι καθηγητές θα πρέπει
να είναι έτοιμοι για το διαγωνισμό από τις 8:45, ώστε να γίνουν
οι απαραίτητοι τελευταίοι έλεγχοι για τη διοργάνωση.
- Ο κυρίως διαγωνισμός θα ξεκινήσει στις 9:30 και θα κρατήσει
4 ώρες (με ενδεχόμενο παράτασης 1 ώρας).
Ηλεκτρονικές διευθύνσεις
Ειδικοί κανόνες (επιγραμματικά, υπο κατασκευή)
- Στο διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος όλα τα τμήματα της
τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που
σχετίζονται με πληροφορική ή υπολογιστές, όπως περιγράφουν
οι γενικοί κανόνες.
- Κάθε τμήμα, συμμετέχει στο διαγωνισμό με ένα τουλάχιστο
υπεύθυνο καθηγητή, ένα προαιρετικό προπονητή και μία εως
τρεις ομάδες.
- Ο ρόλος του καθηγητή είναι να εξασφαλίσει τις συνθήκες του
διαγωνισμού όπως περιγράφονται στους περιγραφόμενους
κανόνες.
- Ο ρόλος του "προπονητή" είναι συμβουλευτικός και παραδοσιακά
"προπονεί" τις ομάδες με προβλήματα και ασκήσεις για το
διαγωνισμό. Ο προπονητής ΔΕΝ συμμετέχει στο διαγωνισμό
και δεν πρέπει να έχει επαφή με τις ομάδες κατά την ώρα
του διαγωνισμού, εκτός φυσικά αν είναι μέλος της ομάδας.
- Η κάθε ομάδα αποτελείται από τρεις το πολύ φοιτητές του τμήματος.
Οι φοιτητές πρέπει να είναι προπτυχιακοί, δηλαδή να μην
έχουν αποκτήσει το πτυχίο του τμήματος εως τη μέρα του
διαγωνισμού.
-
- Ο διαγωνισμός θα γίνει αποκεντρωμένα. Κάθε ομάδα θα συμμετάσχει
στο διαγωνισμό χρησιμοποιώντας τα υπολογιστικά συστήματα
και τις υπηρεσίες του τμήματος στο οποίο ανήκει.
- Απαραίτητη προϋπόθεση για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό είναι
η ύπαρξη των παρακάτω (για κάθε ομάδα):
- Πρόσβαση στο internet με δυνατότητα αποστολής και
λήψης e-mail (RFC822) και δυνατότητα web (επίσκεψη
στη σελίδα του διαγωνισμού).
- Ένας υπολογιστής με την παραπάνω σύνδεση στο internet
και το
απαραίτητο λογισμικό για τη δημιουργία και
δοκιμαστική λειτουργία προγραμμάτων σε μία τουλάχιστο
από τις γλώσσες του διαγωνισμού (πχ. MS Windows +
C compiler + editor + netscape)
- Κάθε ομάδα, κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού θα έχει πρόσβαση
σε ΈΝΑΝ υπολογιστή.
- Οι διαγωνιζόμενοι θα έχουν πρόσβαση μόνο σε έντυπο υλικό (
βιβλία, εκτυπώσεις) και
όχι σε άλλο ηλεκτρονικό ή ηλεκτρονικά αναγνώσιμο εξοπλισμό
(πχ. αριθμομηχανές, floppies, φορητοί υπολογιστές).
- Τα θέματα του διαγωνισμού (μάλλον 4) θα δοθούν στην Ελληνική
γλώσσα. Σε όλο το διαγωνισμό θα χρησιμοποιείται η
ελληνική (ή greeklish).
-
-
- Κάθε ομάδα θα έχει από ένα ξεχωριστό e-mail και από ένα password
για τις ανάγκες του διαγωνισμού (μπορει να είναι το e-mail του
καθηγητή.
- Ο υπεύθυνος καθηγητής κάθε τμήματος θα έχει ένα e-mail, ένα
νούμερο τηλεφώνου και ένα νούμερο fax για τις ανάγκες του
διαγωνισμού (τα τηλέφωνα και τα fax) για την περίπτωση που υπάρχει
πρόβλημα επικοινωνίας...
- Οι γλώσσες προγραμματισμού θα είναι Ansi C, C++, Ansi Pascal
και ενδεχομένως Fortran 77
- Για τον έλεγχο θα χρησιμοποιθεί σύστημα Unix, με compilers
egcs 1.0.2 (για C, C++ και f77) και gpc 2.7.1 (για pascal). Θα είναι
διαθέσιμο και ένα PC με Turbo Pascal 6.
- Θα επιτρέπονται ερωτήσεις καθόλη τη διάρκεια του διαγωνισμού.
Οι απαντήσεις θα είναι ελεύθερου τύπου, (δηλαδή όχι μόνο
ΝΑΙ, ΟΧΙ, ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟ), αλλά θα διατηρείται το δικαίωμα του
μη σχολιασμού.